fotomaximum.pl

Blog tematyczny o modzie, urodzie i makijażu

Moda

Renee zwroty – poradnik dla kupujących

Renee zwroty – poradnik dla kupujących

Starannie dobrany outfit jest niezwykle ważny dla osób, które cenią sobie modę z najwyższej półki. Warto pamiętać nie tylko o stylowych ubraniach, ale również dopasowanych butach.

Renee zwroty i inne informacje o tym e-sklepie

Najmodniejsze fasony możesz bez przepłacania upolować w popularnym sklepie internetowym Renee. Nie wszyscy mają świadomość, że oryginalna odzież damska jest również dostępna w asortymencie. Renee zwroty można realizować w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Jeśli chcesz wykreować swój styl od podstaw, to powinieneś regularnie sprawdzać katalogi sklepów internetowych. Wcale nie trzeba wiele płacić za design z wysokiej półki. W sklepie Renee można znaleźć sukienki i obuwie, które sprawdzi się na każdą okazję. Jeśli masz taką możliwość to dołóż trochę pieniędzy i kup rzeczy lepszej jakości. Wtedy możesz mieć pewność, że posłużą przez długi czas i dzięki temu w dłuższej perspektywie zaoszczędzisz.

Niepowtarzalne i wyjątkowe produkty można znaleźć zarówno w sklepach internetowych, jak i stacjonarnych. Warto jednak podkreślić, że coś co Ci się początkowo podoba, może Ci później nie pasować. W takiej sytuacji musisz wiedzieć, że przysługuje Ci prawo zwrotu zamówionego towaru. Jest to oczywiście dokładnie uregulowane w regulaminie sklepu, który dostępny jest na oficjalnej stronie internetowej. Wszystkie buty, bluzki i kurtki przed dopuszczeniem do sprzedaży są dokładnie oceniane. Ważny jest nie tylko design, ale również jakość, która wpływa mocno na komfort noszenia.

Gwarancja zwrotu

Po złożeniu i opłaceniu zamówienia nie musisz się już o nic martwić, ponieważ pracownicy sklepy zajmą się formalnościami. W ciągu kilku godzin twoje zamówienie powinno być skompletowane, a następnego dnia przesłane do adresata. Sklep gwarantuje Ci 14 dni na wymianę lub zwrot, jeśli nie będziesz usatysfakcjonowany zakupionymi ubraniami. Oznacza to, że składając zamówienie nie ryzykujesz niczym, ponieważ w każdej chwili możesz się rozmyślić.

Warto pamiętać, że ceny w sklepach stacjonarnych są z reguły dużo wyższe niż w sklepach internetowych. Sklepy online nie muszą płacić za wynajem powierzchni sklepowej, więc automatycznie ponoszą mniejsze koszty stałe. Kluczowe jest, żeby dotrzymać terminu 14 dni od otrzymania paczki, bo w przeciwnym razie nie będzie można wymienić produktu. Produkty, które zwracasz, należy spakować do oryginalnego opakowania i przykleić jeszcze kod produktu. Niestety zwrotowi nie podlegają produkty, na których są widoczne ślady użytkowania.

Zgłoszenie wymiany

Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że ze względów higienicznych też nie można wymieniać pewnych produktów. Chodzi tu przede wszystkim o kostiumy oraz bieliznę, co jest akurat całkowicie zrozumiałe. Jeśli dostarczony produkt nie zgadza się z zamówieniem to klient ma opcję bezpłatnej wymiany.

Jeśli jesteś tym zainteresowany to wejdź w zakładkę „Reklamacje” i tam przeczytaj szczegóły. Warto wspomnieć, że wymiana towaru jest bezpłatna i bezgotówkowa, jeśli posiadasz konto w sklepie. Trzeba jednak pamiętać, żeby podczas zgłaszania wymiany być zalogowanym. Nowe produkty zostaną wysłane po zatwierdzeniu zwrotu w Centrum Logistycznym. Rezerwacja wymiany zamówienia jest ważna przez 7 dni, dlatego lepiej nie zwlekać z nadaniem paczki.

W pełni odpowiedzialna za realizację zwrotu jest firma DPD, a ty nie musisz nic drukować. Co więcej, kurier będzie miał już przygotowany list przewozowy. O dokładnej dacie przybycia kuriera zostaniesz poinformowany wiadomością SMS lub e-mail. Podsumowując dotychczasowe rozważania należy stwierdzić, że formularz zwrotu jest niezbędny tylko w przypadku braku oryginalnego opakowania.

Udostępnij